12.7 C
Athens
22/02/24
spot_img

Δράσεις προώθησης γαμήλιου τουρισμού-Χερσόνησος

Οι δράσεις προώθησης του γαμήλιου τουρισμού συνεχίζονται από το Δήμο ΧερσονήσουH Αντιδημαρχία Τουρισμού επενδύει στην ισχυρή δυναμική που έχει αναπτύξει τα τελευταία χρόνια ο γαμήλιος τουρισμός συντάσσοντας συγκεκριμένη στρατηγική ανάδειξης των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του Δήμου Χερσονήσου για τον γαμήλιο τουρισμό.

Σε συνέχεια των διαδοχικών συσκέψεων με παράγοντες του τουρισμού και του γαμήλιου τουρισμού του Δημάρχου Χερσονήσου, κ. Γιάννη Σέγκου και του Αντιδημάρχου κ. Κωνσταντίνου Αναστασάκη δρομολογούνται δράσεις προώθησης σε εκθέσεις, roadshows αλλά και B2B επαφές.

Η Αντιδημαρχία Τουρισμού ανταποκρίθηκε θετικά στην πρόσκληση της Choose Crete και συμμετέχει στην τουριστική προώθηση και προβολή του Δήμου Χερσονήσου, σε βασικές αγορές κυρίως της Ευρώπης, αλλά και παγκοσμίως.

- Advertisement -

Πρώτος σταθμός το Μόναχο 21 Φεβρουαρίου και η Βιέννη 23 Φεβρουαρίου όπου θα παρουσιαστεί το επιτυχημένο τουριστικό προϊόν «Land of Experiences» σε B2B συναντήσεις διά ζώσης.

Δράσεις προώθησης γαμήλιου τουρισμού
Δράσεις προώθησης γαμήλιου τουρισμού-Χερσόνησος

Δράσεις προώθησης γαμήλιου τουρισμού-Χερσόνησος

Επίσης, με στόχο να γίνει ο Δήμος Χερσονήσου σημείο αναφοράς του γαμήλιου τουρισμού σε παγκόσμιο επίπεδο, η Αντιδημαρχία Τουρισμού συμμετέχει για πρώτη φορά στην έκθεση Wedding Show, στο Birmingham του Ηνωμένου Βασιλείου μεταξύ 3-5 Μαρτίου. Ο Αντιδήμαρχος κ. Αναστασάκης και η Σύμβουλος Προορισμού θα βρίσκονται στο περίπτερο του ΕΟΤ αναδεικνύοντας τα πλεονεκτήματα του προορισμού στους επισκέπτες.

Υπενθυμίζουμε ότι σύντομα και μέσα από το ολοκαίνουργιο site weddings.landofexperiences.gr θα φιλοξενούμε ξενοδοχεία, venues και planners που προσφέρουν υπηρεσίες γαμήλιου Τουρισμού καθώς και κάθε πληροφορία σχετική με τα μέρη μοναδικής ομορφιάς, τέλεσης γάμων αλλά και κάθε ληξιαρχική και άλλη πληροφορία.

Τέλος, ο Δήμος και η Αντιδημαρχία Τουρισμού συμμετέχει στη διεθνή έκθεση ΙΤΒ Βerlin με στόχο την ενίσχυση του προορισμού και των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, οι οποίες αποτελούν προτεραιότητα, στο πλαίσιο της ποιοτικής αναβάθμισης του τουριστικού προϊόντος, με στοιχεία βιωσιμότητας και ανάπτυξης.

Related Articles

Ακολουθήστε μας

0ΥποστηρικτέςΚάντε Like
0ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
7ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Άλλα Άρθρα