11.7 C
Athens
31/03/23

Τουριστική Ταυτότητα του Δήμου Καλαμάτας

Στο σημείο διαμόρφωσης του λογοτύπου που θα συνοδεύει την Τουριστική Ταυτότητα του Δήμου Καλαμάτας, βρίσκεται η πορεία για την εκπόνηση του Στρατηγικού Σχεδιασμού για τον τουρισμό της Καλαμάτας.

Μετά την κατάθεση του Στρατηγικού Σχεδίου για το τουριστικό marketing, έγινε ανοικτή διαβούλευση, με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς στον τουρισμό. Σ’ αυτήν κατέθεσαν απόψεις για την διαμόρφωση του αφηγήματος της τουριστικής ταυτότητας της πόλης και του αντίστοιχου λογοτύπου.

Τουριστική Ταυτότητα

Απόψεις που συνέκλιναν ότι ως προοπτικές ανάπτυξης της πόλης, είναι η ανάδειξη της Ιστορίας και της Πολιτιστικής δημιουργίας. Αλλά και η αξιοποίηση του φυσικού και του αστικού περιβάλλοντος. Καθώς και η ανάδειξη του τόπου ως Γαστρονομικού προορισμού, με κυρίαρχη την Ελιά Καλαμάτας και το Έξτρα Παρθένο Ελαιόλαδο.

Ως αποτέλεσμα της ανοικτής δημόσιας και ηλεκτρονικής διαβούλευσης που έγινε, κυρίαρχη έννοια για την ανάδειξη της ταυτότητας της πόλης είναι η Γαστρονομία με κεντρική αναφορά στην Ελιά Καλαμάτας.

Ως επόμενο βήμα είναι η επιλογή λογοτύπου, μέσα από ένα σύνολο τεσσάρων  προτάσεων, που έχουν ως αναφορά την Ελιά Καλαμάτας.

Στο πλαίσιο αυτό, όλοι όσοι επιθυμούν την έκφραση της προτίμηση τους μέχρι τη Δευτέρα 4 Ιουλίου 2022, σε μία από τις τέσσερεις (4)  προτάσεις, όπως αυτές με αναλυτική παρουσίαση στο πιο κάτω link: Καλαμάτα: Διαλέξτε το νέο τουριστικό σήμα!

LR MICROSILVER PLUS

Το Σετ Περιποίησης Προσώπου της LR MICROSILVER PLUS μειώνει τις ατέλειες της επιδερμίδας, καταπολεμά τα ανεπιθύμητα βακτήρια, καταπραΰνει τους ερεθισμούς και βελτιώνει την όψη της επιδερμίδας. Αριθμός προϊόντος: 25004

Related Articles

Ακολουθήστε μας

0ΥποστηρικτέςΚάντε Like
0ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
7ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Άλλα Άρθρα