16.2 C
Athens
29/03/24
spot_img

Τουριστική Ταυτότητα του Δήμου Καλαμάτας

Στο σημείο διαμόρφωσης του λογοτύπου που θα συνοδεύει την Τουριστική Ταυτότητα του Δήμου Καλαμάτας, βρίσκεται η πορεία για την εκπόνηση του Στρατηγικού Σχεδιασμού για τον τουρισμό της Καλαμάτας.

Μετά την κατάθεση του Στρατηγικού Σχεδίου για το τουριστικό marketing, έγινε ανοικτή διαβούλευση, με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς στον τουρισμό. Σ’ αυτήν κατέθεσαν απόψεις για την διαμόρφωση του αφηγήματος της τουριστικής ταυτότητας της πόλης και του αντίστοιχου λογοτύπου.

Τουριστική Ταυτότητα

Απόψεις που συνέκλιναν ότι ως προοπτικές ανάπτυξης της πόλης, είναι η ανάδειξη της Ιστορίας και της Πολιτιστικής δημιουργίας. Αλλά και η αξιοποίηση του φυσικού και του αστικού περιβάλλοντος. Καθώς και η ανάδειξη του τόπου ως Γαστρονομικού προορισμού, με κυρίαρχη την Ελιά Καλαμάτας και το Έξτρα Παρθένο Ελαιόλαδο.

Ως αποτέλεσμα της ανοικτής δημόσιας και ηλεκτρονικής διαβούλευσης που έγινε, κυρίαρχη έννοια για την ανάδειξη της ταυτότητας της πόλης είναι η Γαστρονομία με κεντρική αναφορά στην Ελιά Καλαμάτας.

Ως επόμενο βήμα είναι η επιλογή λογοτύπου, μέσα από ένα σύνολο τεσσάρων  προτάσεων, που έχουν ως αναφορά την Ελιά Καλαμάτας.

Στο πλαίσιο αυτό, όλοι όσοι επιθυμούν την έκφραση της προτίμηση τους μέχρι τη Δευτέρα 4 Ιουλίου 2022, σε μία από τις τέσσερεις (4)  προτάσεις, όπως αυτές με αναλυτική παρουσίαση στο πιο κάτω link: Καλαμάτα: Διαλέξτε το νέο τουριστικό σήμα!

Related Articles

Ακολουθήστε μας

0ΥποστηρικτέςΚάντε Like
0ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
7ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Άλλα Άρθρα